sábado, 19 de março de 2011

Look of The Day + Nail Colour of The Week

Hi guys!
Today's look is what I wore to go to the movies. It is still very hot in Rio, so I wore a silk blouse I love from DVF, DKNY skinny jeans, Constança Basto shoes and Salvatore Ferragamo bag.
I watched No Strings Attached, starring Natalie Portman, one of my favourite actresses of her generation (it has nothing to do with the fact that she's 5 foot tall like me, I swear). It is a good movie, nice romantic comedy, the kind of movie I like.
And also my nail colour is Blue Satin, unfortunaly it looks as though as it was black on my nails, unless you give a close look at it.
Xo, Rafi.



Oi! 
O look de hoje é o que eu usei para ir ver Sexo sem Compromisso, com a Natalie Portman, que é uma das minhas atrizes favoritas dessa gereção. Uma comédia romântica fofinha, o tipo de filme que eu gosto.
Como ainda está bem quente no Rio eu usei uma blusa de seda da Diane von Fustenberg, Jeans DKNY, bolsa Ferragamo e sapatos da Constaça Basto.
E meu esmalte da semana é o Blue Satin, pena que na minha unha  parece ser preto, a não ser que você olha bem de perto.
Beijos Rafi.

Nenhum comentário:

Postar um comentário