quinta-feira, 10 de fevereiro de 2011

New Fashionista; Present!

As a great friend of mine, Rafi has asked me to join the blog and I am totally excited!
This will be great, for we live in separate parts of the world, yet fashion and our friendship keeps us together!
My first post, will simply be a lookbook preview, if you don't have one get it! It is a great source for fashion inspiration and criticism!
xoxo C.

Hope you enjoy my posts, I will try to keep you entertained and on top of the fashion world!

Rafi, uma grande amiga minha, me solicitou a fazer parte do blog, e estou totalmente entusiasmada! Mesmo morando em lugares diferentes do mundo, a nossa paixão por moda e a nossa amizade nos mantem juntas sempre.
Esse look meu do 'lookbook', será o meu primeiro post como convidada no blog dela! O lookbook é uma grande fonte de inspiração de moda e crítica! Se nao conhecem, passem por lá!
Espero que gostem,
xoxo C.




Nenhum comentário:

Postar um comentário